opublikowano 23/01/2020 o godzinie 09:59:55, autor Olga Taraszka

Hiszpańskie tory z ekipą Pit Bike Camp 76




Trenują po to, by skutecznie poprawić swoje umiejętności w jeździe na motocyklu. Pit Bike Camp 76 zaprasza na kompleksowe szkolenie do słonecznej Hiszpanii.


Pit Bike Camp 76 już od ponad roku organizuje turnusy w Hiszpanii wraz ze szkołą KSB. -Łatwa dostępność do wielu obiektów treningowych, sprzyjający klimat oraz zupełnie odmienne podejście do motorsportu przyciąga wielu polskich zawodników, by to właśnie tutaj szkolić się pod okiem najlepszych – opowiada Jakub Wróblewski, organizator treningów. Treningi organizowane są, pod okiem trenerów, takich jak: Anna Carasco, Pedro Acosta czy Iker Lecuona.


-Na Pit Bike Camp 76 szkolimy nie tylko osoby, które dopiero co rozpoczęły swoją przygodę z małymi motocyklami, ale również znanych zawodników uczestniczących w cyklu WMMP z klasy 600 czy 1000 – zapewnia Jakub. -Gdy jeszcze nigdy nie miałeś styczności z jazdą po torze chętnie cię do niej przekonamy oraz pozwolimy lepiej poznać zachowanie motocykla – dodaje.


-Podczas tygodniowego szkolenia nauczyłam się więcej, niż po roku torowania zapewnia Justyna Stańdo. -Instruktorzy to profesjonaliści, trenerzy w hiszpańskiej szkole KSB. Praktycznie indywidualny tryb nauczania, ćwiczenia dostosowane do umiejętności i problemów zawodnik. Dodatkowy plus za rodzinną atmosferę i trwające godzinami rozmowy o motocyklach – dodaje.

Wyjazd w ramach Pit Bike Camp 76, obejmuje: Sześć treningów na nowych pitbikach, trzy indywidualne z trenerami KSB oraz trzy ze szkołą KSB,7 noclegów w dużej willi z dostępem do basenu, sauny, siłowni, placu zabaw, grilla itp., wsparcie merytoryczne i techniczne, wsparcie tłumacza j. hiszpańskiego.


 


-W lutym w terminie 11-18.02.2020 posiadamy ostatnie miejsca szkoleniowe, reszta terminów jest już zajęta – mówi Jakub. -W marcu posiadamy wolne miejsca szkoleniowe w terminach od 3-10.03 oraz 24-31.03. W kwietniu 1-8.04 oraz 15-22.04 oraz 22-29.04. Cena szkolenia to 3500 zł, zachęcamy do przyjazdu z osobami towarzyszącymi – dodaje.


-W poprzednim sezonie byłem zawodnikiem Mistrzostw Polski w klasie STOK MOTO3 2T, wyjazd na szkolenie KSB w Hiszpanii zmienił moją technikę o 180* - podkreśla Adrian Soja. - Zacząłem używać tylnego hamulca nie tylko do hamowania ale także na wąskich kartingowych torach do ustawiania motoru w zakręcie. Symulowane starty w niesamowicie szybkim tępię poprawiły moją pewność na torze, prędkość na pierwszych zakrętach wyścigu oraz jazdę w początkowym tłumie. Ale najbardziej doceniłem treningi na placu które pozwoliły opanować kontrolę uślizgu tylnego koła, obecnie co środę trenuje na torze kartingowym we Wrocławiu i przy -5* jestem jedynym który się ślizga i jednym z dwóch którzy schodzą na kolano na wszystkich winklach – dodaje.

Więcej informacji, można znaleźć nas stronie: https://www.facebook.com/pg/pitbikecamp76 lub instagramie Pit Bike Camp 76.

 

 

 


Kalendarz wydarzeń

Nasi partnerzy

TOR GŁAŻEWO YCF POLAND MX OTOPIT pitbikeMRF PITBIKE.PL

Ostatnio na forum

Kobiece pogawędki • ginekolog
wiele kobiet nie może trafić na dobrego ginekologa, sama wiem, co przechodziłam… jednak od kiedy chodzę do przychodni która jest czynna w weekendy - Babka Medica https://...

Warsztat • Łozyska głowki ramy , sztycy
Panowie mam problem bo nie wiem jakie mam dobrać łożyska i oraz bieżnie główki ramy , sztyca ma fi22 mm , rama chyba od Loncin , koła 14" i 12" , może ktoś ma taką sztyce...

YouTube

Facebook