MRF 140 RC – idealny pierwszy Pitbike

MRF 140RC to idealny motocykl, aby rozpocząć swoją przygodę z jazdą!

Jest to jeden z większych modeli PitBike producenta MRF, przeznaczony dla nieco starszych kandydatów, wyposażony w koła o rozmiarach 14/12. Na felgach znajdują się opony z agresywnym bieżnikiem nadającym się idealnie w zróżnicowany teren. Model ten chwalą osoby głównie zaczynające zabawę w błocie. Jego podstawowymi atutami jest zawieszenie o dużym skoku, które bardzo dobrze wybiera nierówności spotkane na torze czy też w lesie. Wysoka kierownica oraz szerokie siedzenie sprawiają, że raider czuje się na tym PitBike bardzo swobodnie. Jednostka napędowa jaka została umieszczona w tym modelu to niezawodny czterosuwowy silnik KAYO YX 140, wyposażony w dwuzaworową głowicę. Silnik ten dysponuję mocą 12km, co przy niewielkiej masie własnej motocykla wynoszącej 74kg daje niezapomniane wrażenia z jazdy. Pitbike ten wyposażony został w mocny dwu tłoczkowy hamulec hydrauliczny z przodu oraz jednotłoczkowy hamulec hydrauliczny z tyłu, co sprawia że, hamulce te w odpowiedni sposób zapewniają bezpieczeństwo raidera podczas jazdy.

Gdy nabiorę doświadczenia…

Pitbike MRF 140RC to model bazowy producenta, skierowany przede wszystkim do początkujących osób. A co, jeśli brakuje nam czegoś więcej? Jeśli mamy już odpowiednie doświadczenie? Firma MRF w swojej ofercie przygotowała akcesoryjne części, dzięki którym w prosty sposób możemy zwiększyć osiągi swojego motocykla. Model ten umożliwia montaż większych kół offroad-owych z 14/12 na 17/14 oraz kół SM przeznaczonych na asfalt w rozmiarze 12/12. (co sprawia że, możemy spróbować również jazdy w dyscyplinie SuperMoto) Ponad to istnieje możliwość zwiększenia mocy silnika poprzez montaż akcesoryjnego zapłonu Outer Rotor KIT i tuningowego wałka rozrządu Z40. Po tych modyfikacjach silnika moc wzrośnie do 14km, a sam silnik będzie szybciej wkręcał się na obroty. Istnieje też możliwość konwersji zawieszenia na takie, które pozwoli nam na wysokie loty w powietrzu. Producent w swojej gamie posiada amortyzatory z regulacją kompresji oraz odbicia marki DNM oraz regulowane lagi z modelu RC-Z, czy też lagi FASTACE. Oczywiście, to tylko kilka możliwych modyfikacji.

Wielu czołowych zawodników Pucharu Polski off-road startuje właśnie na tym modelu. Są to między innymi: Cyprian Bieliński #115, Szymon Majkowski #289, Zuzanna Prusak #126, Lena Mikołajczyk #949 i wiele innych…

Zapytaliśmy na naszych social mediach obserwatorów dyscypliny za co cenią sobie ten model. Najczęstsze odpowiedzi to: wytrwałość, niezawodność, wszechstronność, komfort podczas jazdy oraz dostępność części w przystępnych cenach.

MRF 140RC to idealny mini motocykl, dzięki któremu zaczniecie swoją przygodę z offroadem, a gdy nabierzecie już doświadczenia możecie zmienić niedużym nakładem finansowym swój sprzęt w małą bestię!

AT.

Powrót

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.