Kayo Moto będzie wspierać dysyplinę Pit Bike!

Kayo Moto powstało w 2002 roku i jest marką globalną produkującą na cały świat. Kadra zarządzająca, właściciele oraz inżynierowie wcześniej mocno powiązani z koncernem Hondy. Warto wspomnieć, że hiszpański IMR, angielski STOMP to właśnie produkt prosto z fabryki KAYO. Znajdziecie je we Włoszech, Rosji, czy USA. Generalnie na całym świecie. W 2017 roku produkcja na poziomie pojazdów Kayo była na poziomie  45 000 sztuk, a rok 2018 to 55 000 pojazdów. Jak widać rozwój jest bardzo dynamiczny. Co ważne – przy zachowaniu standardów i wysokiej jakości.

O rozszerzeniu działalności Kayo Moto na polskim rynku rozmawiamy z
Maciejem Merchlem z Kayo Moto

Czy rozwój marki wpłynie również na rozwój dyscypliny pit bike w naszym kraju?
-Od samych początków Kayo Moto duży nacisk położony był na szkolenie dzieci i młodzieży. Na terenie fabryki prowadzona jest szkółka dla najmłodszych riderów. KAYO posiada również team fabryczny, który bierze udział i wygrywa w krajowych zawodach MX. Pojawiając się na rynku polskim Kayo dołącza do mecenasów sportu i będzie wspierało na równi z markami  MRF i YCF rywalizację zarówno na torach asfaltowych jak i off-road.

Marka Kayo do tej pory istniała, jako synonim MiniGP, co teraz znajdzie się w asortymencie?
-Tak to prawda, bardzo często w Polsce Kayo kojarzy się z MINIGP. Od jakiegoś czasu Polacy zapatrzeni są na Hiszpanię i hiszpańskie szkoły jazdy, zakochali się również w pojazdach MiniGP, które są tam bardzo popularne. Jednak Kayo to również Pit Bike, w tym dobrze znany i lubiany w Polsce MRF, większe motocykle typu cross zwane potocznie dirtbike oraz quady. We wszystkich przypadkach jest to wysoka jakość produktów w rozsądnych cenach.

Największa nowość to quady. Możesz powiedzieć coś więcej? Dla kogo to sprzęt?
-Tutaj mamy dwie linie produktowe. Pierwsza to quady rekreacyjne (6 modeli) o pojemności od 70 do 300 cm3. Cztery pierwsze, czyli A70, A110, A150 i A180 przeznaczone są dla dzieci i młodzieży. Dwa większe to już niekoniecznie zabawki – pojemność 200 cm3 oraz 300 cm3 ( z wtryskiem paliwa) trzeba już mieć doświadczenie w jeździe na quadzie.

Druga seria to  quady użytkowe (4 modele) – o pojemnościach od 110 cm do 200cm przy czym dwa największe czyli AU180 i AU200 śmiało można wykorzystać chociażby w gospodarstwie. Docelowo model AU200 będzie miał homologację T3B (ciągnik rolniczy) co jeszcze podniesie jego walory użytkowe. Dwa mniejsze modele AU110 i AU150  przeznaczone dla młodszych pomocników.

Co z nowego asortymentu skradło Ci serce?
-Na pewno na uwagę zasługuje najmniejszy z modeli Pit Bike, czyli KMB. Automatyczna skrzynia biegów, silnik o pojemności 60cm3 i bardzo lekka konstrukcja – idealna dla dziecka w wieku 4-5 lat. Jest to coś czego brakowało w ofercie MRF’a. A tak naprawdę bardzo spodobały mi się quady dla najmłodszych – wysoka jakość wykonania i przemyślana konstrukcja, z naciskiem na bezpieczeństwo najmłodszych. I skupić się trzeba właśnie na jakości – bo to jest to co wyróżnia Kayo od podobnych produktów. Więcej znajdziecie na stronie Kayo Moto: https://kayomoto.pl

Powrót

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.