Flagowe modele marki MRF – 140 RC-Z i 140 SM

MRF to bardzo znana marka minimotocykli, która ugruntowała się na rynku już na samym początku, kiedy w Polsce pojawiły się Pit Bike’i. Zawsze wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów – dlatego też dla wymagających off-road’owców powstał model 140 RC-Z, a dla zawodników wyścigów asfaltowych stworzony został Pit Bike 140 SM. Oba modele świetnie radzą sobie na zawodach. 

Model 140 SM to specjalna wersja Pit Bike’a stworzona do ścigania się na torach asfaltowych. Ponieważ właśnie ta odmiana jazdy na minimotocyklach staje się coraz bardziej popularna w naszym kraju, marka MRF poszerzyła swoją ofertę, aby spełnić wymagania nawet najbardziej wymagających zawodników Mistrzostw i Pucharu Polski Pit Bike SM. – MRF jest ze mną od początku mojej przygody z Pit Bike. To marka, która pozwala w przyzwoitym budżecie zacząć jazdę na pitach – od amatora po mistrza polski. Ścigam się tylko na asfalcie, więc model SM jest mi bardzo dobrze znany. Jeżeli chodzi o sam motocykl, to jak widać na seryjnym MRF’ie można odnosić spore sukcesy. Z roku na rok można zauważyć, że pojawiają się nowe modele MRF z lepszymi podzespołami, dzięki czemu idealnie nadaje się on do treningów, zabawy lub do ścigania się na torze. Jeżeli ktoś dba o swój sprzęt, zastosuje przynajmniej podstawy, czyli ustawienie zawieszenia czy odpowiednie przełożenie na dany tor podczas zawodów, trzyma gaz, ma takiego mechanika i doping jak ja – ma sukces gwarantowany. – Mówi Sylwia Dzik, liderka klasy Pit Ladies w Pucharze Polski Pit Bike SM. 

Link do FanPage’a Dzikuski: https://www.facebook.com/DzikuskaGSXR

Jeśli jesteś fanem jazdy w ciężkim terenie i szukasz mocnego Pit Bike’a, który poradzi sobie w każdych warunkach, a także cenisz sobie wysoki komfort jazdy – 140 RC-Z jest dla Ciebie. Jest to motocykl, któremu nie straszne są żadne warunki i może dostarczyć naprawdę wysoką dawkę adrenaliny! Będzie idealny dla odważnej młodzieży w wieku od około 14 lat, jak i dla dorosłych. Jeśli inne modele wydają Ci się zbyt niskie, lub poszukujesz szybkiego, bardzo dobrze wyposażonego motocykla crossowego – ten model jest dla Ciebie. – Flagowy Pit Bike z floty MRF, ze względu na jego moc, osiągi no i przede wszystkim zawieszenie, które naprawdę pozwala na wiele w terenie. – powiedział nam Eliasz Dawidson, zawodnik off-road, aktualnie zajmujący czwarte miejsce w klasyfikacji generalnej. 

Zeszły rok był dla Eliasza bardzo udany. Uzyskał pierwsze miejsce w klasyfikacji generalnej sezonu, zyskując tym samym tytuł mistrza w kategorii Stock 150. – Moja przygoda z Pit Bike, zaczęła się właśnie od tego modelu. Podczas zawodów Pit Bike Cup zarówno w Lesznie, jak i w Głażewie miałem okazję sprawdzić, jak w praktyce sprawdza się MRF 140 RC-Z. Muszę powiedzieć, że osobiście najbardziej ceniłem w nim równe oddawanie mocy, dostępne już od najniższych wartości obrotowych oraz to, że po prostu słucha się kierowcy i najważniejsze – prowadzi się tak, jakbyśmy tego chcieli. Zachowuje się bardzo przewidywalnie w zakrętach, na skokach i innych częściach toru. Swoją wartość i ogromny potencjał potwierdził, kiedy na tym modelu udało mi się wygrać start w Lesznie zarówno z motocyklami z klasy Stock 150, jak i Super Pit. Kiedy zakupujemy MRF 140 RC-Z, nadaje się do startu w zawodach dokładnie tak, jak wychodzi prosto z pudełka. Jeżeli chcecie go serwisować sami, a nie macie większego doświadczenia z motocyklami, żaden problem. Tutaj wszystko jest mega proste i bez problemu sobie poradzicie, nawet bez dużego doświadczenia. – dodał Eliasz, podsumowując sezon 2020.

Link do FanPage’a Eliasza: https://www.facebook.com/Eliasz-Davidson-944929902338835

Agata Flor

Powrót

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.