Tym razem zaprezentujemy wam dwa modele MRF 140. Jeden standardowy, drugi ze specyfikacją RC-Z. Pozornie wyglądają tak samo, jednak różnią się w kilku istotnych kwestiach. Spradźcie sami, który z nich odpowiada waszym preferencjom.
Silnik
Oby dwa motocykle mają ten sam silnik. W modelu RC-Z zamontowany jest dodatkowo specjalny wałek, który sprawia, że motocykl ten jest bardziej agresywny w momencie dodawania mocy. W typie RC-Z zastosowano lekkie magneto, przez co reakcja na dodanie gazu jest bardziej odczuwalna.
Zawieszenie
Kolejnym aspektem jest zawieszenie. W modelu RC są zamontowane klasyczne lagi, bez regulacji. Motocykl ten jest w sam raz do jazdy, po mniej zobowiązującym terenie oraz idealny dla osób ważących do 80 kg. Z kolei w typie RC-Z zawieszenie jest regulowane.
Felgi
Kolejny element to felgi, RC ma standardową oponę crossową. Model RC-Z charakteryzuje się natomiast lekką felgą
aluminiową i wyposażony został w opony Kenda. Jeśli chodzi o wachacze, model RC-Z posiada wachacz aluminiowy, a model RC stalowy.
Siedzenie
Motocykl RC wyposażony jest w klasyczne siedzenie z antypoślizgowym poczyciem, z kolei model RC-Z ma antypoślizgowe poszycie wzbogacone o wyprofilowanie.
Dźwignia zmiany biegów
Jeśli chodzi o dźwignię zmiany biegów RC-Z ma aluminiową, a RC stalową.
Więcej: